Data e postimit: 2021-05-22 18:20:48
Lexime: 3908
Shoqe e ngushte
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Shoqja e ngushte
Autori: Idk
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: sallatordomate@gmail.com


Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ti dole aty,isha si ajo drita ne fund te tynelit.Do te doja te falenderoja per gjithcka.Ti u bere si nje moter e dyte per mua,u bere si nje ditar i fsheht i imi ku te thosha trishtimet e mia dhe gezimet e mia.Ndonjher pyesja veten:-"Valle eshte nje engjell i derguar per mua...?"
Dhe ti vertet ishte nje engjell ku zoti me bekoj dhe ma dergoj mua jam shume krenare dhe me fat qe te kam njohur per plot 7vite.
TE DUA DRITA IMEšŸŒšŸ§ø#Bestiesforever

Vepra te ngjashme
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: KristaS · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa do te doja...
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith boten te shikoja Sa do te doja nje sirene te isha ne nje oqean do t'isha te Ludroja e vallezoja E oqeanin te eksploroja Sa do te doja nje princesh te...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Enki · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane kraheā€¦ Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketuā€¦perkrahe mejeā€¦dhe pikerisht ky engjell esht ajo ā€¦e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem ...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. Sā€™mund te...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: Bora · Lloji: Thirrje · Tema: Le te ngrihemi
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
Autori: nartila · Lloji: Ese filozofike · Tema: atdheu
Une Milosao Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite token e te parevete mi. Nese do me kishin pyetur se cila ishte vdekja qe doja, do i isha pergjigjur ā€œvetem kete. Te jepja jeten per vendin tim.ā€ Vendin...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Takimi me "veten tende"
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajze qe e ka zene gjumi,nje tjeter po degjon muzke dhe ja aty shikoj veten time..energjike e qeshur. Ajo po vjen drejt meje e me pyet: "Kush je ti?" Dhe un i ...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com